Direktlänk till inlägg 19 maj 2007

Betet

Av stutericavera16 - 19 maj 2007 20:56

 Companiet kommer

Bello och Prinsen


Den långa vägen att vandra


 Braggan i vassen


Uteritt

Åskar vaktar

Vera stöttar Bello bus i mötet med Prinsen

 Time to show him ho´s the master

 Snart hela ligan..

 Vera och Anna

 Vespa

 Lillasyster Vera

 Amorosa får lite vägvisning av vera


Fyr i vakttornet

Braggan njuter av sällskapet

 skirja och sessan kontrollerar

 Ligan

En liten del av betet

 Inquieta håller ett öga på omgivningen

 
 
Ingen bild

EIRAM

19 maj 2007 23:47

Hej Camilla!Dina bilder är såååå fina. Hoppas allt är bra med er alla i familjen!
Ser verkligen fram emot att Du ska komma hit och fota min lilla pussgurka till hingst.Jag släpper inte mina pållar förrns 1juni då ska jag minsann ha både kamera och någons videokamera med mig.Min gamla 29åriga-super-xx-tant-High Stock brukar ju dra igång redan på gårdsplan när hon inser att hon ska till betet.Ingen morot eller sk horsemanship(?)i världen fungerar då, jag får hänga i grimskaftet som jag vid detta tillfälle brukar utrusta med kedja(kanske låter hemskt men det e av ren överlevnadstaktik från min sida)Tur att hon ska gå i hagen närmast gården i år så jag inte behöver bli släpad så långt på grusvägen...Ja det e kul med en sån pigg gamling men ibland får jag veta att jag lever när jag umgås med henne, men jag älskar henne ju ändå:)Hennes man (Sixpack) får ju gå en bit i från och titta på henne och de andra stona. Tycker lite synd om honom då, men vad göra...Härliga härliga sommar nu är den ju här! Må så gott och hälsa resten av familjen från mig!Kram från Marie Bergström

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stutericavera16 - 9 juni 2007 11:11

http://stutericavera17.bloggagratis.se  

Av stutericavera16 - 7 juni 2007 20:18

Då var man tillbaka igen framför bloggen!Har så mkt att skriva att jag inte får tid nog till att skriva det. men detta är vad dagen har att erbjuda: Nu är sverige helt underbart att leva i,ett tag iallafall och om man har shorts och tillgång tillvatt...

Av stutericavera16 - 6 juni 2007 21:04

Ett stort grattis till en av mina ögonskatter Aramis!Min framtida ridhingst ! stort grattis från Milla och Saffy m.fl. kram och puss,hilsen Camilla ...

Av stutericavera16 - 4 juni 2007 20:33

natten mot söndagen 00.08 föddes Bella donna,vespas lilla ängel!välskapt och vacker!   //C ...

Ovido - Quiz & Flashcards