Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

Hejpa!

Av stutericavera16 - 31 maj 2007 17:59

imorgon åker jag till götheborg,för att få en ryggbehandling och fotografera sixpack och marie! Idag var saffy på kliniken,och hon har blivit mkt bättre!men hon har bara 10% rörlighet i bäckenet,och kiropraktorn upptäckte min snedhet..i axlar och höft...så jag får också gå till kiropraktorn..och mamma med.

'när jag kommer tillbaka efter helgen skall jag berätta om vår underbara tid i hagen,piet bakker kirsen,saffy på kliniken och fotograferingen.


ha det så gott tills dess,

hilsen Camilla

 
 
Marie & Labbis

Marie & Labbis

4 juni 2007 11:32

Hej Camilla!

Hoppas ni kom lyckligt hem igår! Jag hade en trött men lycklig 29 åring i trailern med hem. Flickorna hemma blev överlyckliga och kunde inte gå från henne en meter på hela kvällen!Hör av dig!

http://dalangen.e-hem.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stutericavera16 - 9 juni 2007 11:11

http://stutericavera17.bloggagratis.se  

Av stutericavera16 - 7 juni 2007 20:18

Då var man tillbaka igen framför bloggen!Har så mkt att skriva att jag inte får tid nog till att skriva det. men detta är vad dagen har att erbjuda: Nu är sverige helt underbart att leva i,ett tag iallafall och om man har shorts och tillgång tillvatt...

Av stutericavera16 - 6 juni 2007 21:04

Ett stort grattis till en av mina ögonskatter Aramis!Min framtida ridhingst ! stort grattis från Milla och Saffy m.fl. kram och puss,hilsen Camilla ...

Av stutericavera16 - 4 juni 2007 20:33

natten mot söndagen 00.08 föddes Bella donna,vespas lilla ängel!välskapt och vacker!   //C ...

Ovido - Quiz & Flashcards